-->

منحوس سے معصوم تک Mahnoos se mahssom tak full Sad Novel in Urdu

منحوس سے معصوم تک

قسط نمبر 002


شیرو : 

( مسکرا کر ) کیا مامی . . .  ،

 آپ میری ٹانگیں کھینچنے کے لیے بول رہی ہیں . .  ، 

آپ کیسے دوست بن سکتی ہیں آپ تو میری مامی ہیں میں تو بس دوست کی طرح آپ سے بات کرنا چاہتا ہوں . . . . 


ماہرہ : 

( مزے لیتے ہوئے )

اچھا ویسے باتوں کے علاوہ اور کیا کرنا چاہتا ہے تو دوست کے ساتھ . . . . 


شیرو :

 ( شرما جاتا ہے )

جاؤ میں آپ سے بات نہیں کرتا آپ میری ٹانگیں کھینچنے آ گئی ہیں سب چھوڑ کر . . .  بھلا اور کیا کرتے ہیں دوستوں کے ساتھ . . . . 


ماہرہ : 

( ہنستے ہوئے )

لو بھائی دوست بنانے چلا ہے اور اتنا بھی نہیں پتہ کہ دوست کے ساتھ کیا کرتے ہیں . . . 

ارے بدھو دوستوں کے ساتھ صرف باتیں ہی نہیں ہوتی . . .  ، 

ہنسی مذاق بھی ہوتا ہے لڑائی جھگڑا بھی ہوتا ہے . . .  ، 

کوئی روٹھتا ہے کوئی مناتا ہے . . .  ،

 مستی کرتے ہیں گھومتے ہیں پارٹی کرتے ہیں اور شاپنگ بھی کرواتے ہیں . . .  ،

 اور آج سے ہم دوست ہیں تو سب سے پہلے تو آج مجھے سالگرہ کے دن کی پارٹی دے گا اور شاپنگ بھی کرواے گا وہ بھی شہر سے . . . 


شیرو سر پر ہاتھ رکھا کر . . . 

شیرو :

اف ف ف اتنا کچھ مجھے تو لگتا ہے کہ آپ کی دوستی بہت مہنگی پڑنے والی ہے . . .   نہ بابا نہ معاف کرو . . . . . 


ماہرہ : 

( ہنستے ہوئے ) 

بس ڈر گیا نکل گئی ہوا دوست بنانے ہیں اتنا پتہ ہے اور کچھ نہیں آتا تو ٹینشن نہ لے ہمارا سب کچھ تیرا ہی تو ہے جتنے چاہیے مجھ سے لے لینا پیسے . . . 


شیرو : 

کیسی بات کرتی ہو مامی جی میں نے تو ایسے ہی بولا تھا ویسے بھی جو آپ سب مجھے دیتے رہتے ہیں پیسے میں وہ بھی کہاں خرچ کرتا ہوں . .  ،

 بولیں آپ کب چلنا ہے شاپنگ پر . . . . 



ماہرہ :

 ( ہنستے ہوئے )

یہ ہوئی نہ بات پہلے تو حلیہ ٹھیک کر اور چل كھانا کھا لے پھر آگے کا پلان کرتے ہیں . . 

 جلدی آجا میں كھانا لگاتی ہوں . . . 


اتنا کہہ کر ماہرہ چلی جاتی ہے اور شیرو بھی تیار ہو کر كھانا کھانے نیچے آ جاتا ہے . . . . 

كھانا دونوں مل کر کھاتے ہیں تبھی نائلہ بھی آ جاتی ہے . . . . 


نائلہ :

 اب طبیعت کیسی ہے بیٹا . . . 

آ کر شیرو کے ماتھے پر ہاتھ لگا کر چیک کرتی ہے . . . . 


شیرو : 

بالکل ٹھیک بس ہلکا سا سر درد تھا ابھی ایک دم فریش ہوں . . . . 

اتنا کہہ کر مسکرا دیتا ہے . . . 


نائلہ : 

( مصنوئی غصہ دکھا کر ڈانٹتے ہوئے ) 

کس نے کہا ہے اتنی صبح صبح جا کر اکھاڑے میں کثرت کرنے کو . . .  ،

 سورج بعد میں نکلتا ہے تو پہلے نکل جاتا ہے . . .  ،

 کپڑے اتار کر ننگا گھومتا ہے اُدھر نظر لگ گئی ہوگی اسی لیے سر درد ہوا ہوگا . . . . 

ماہرہ کو دیکھتے ہوئے جا چھوٹی کچن سے مرچیں لے کر آ اس کی نظر اتاریں پہلے . . . . 

پتہ نہیں کس نے نظر لگا دی میرے بیٹے کو . . . 


ماہرہ : 

( ہنستے ہوئے )

ارے باجی مرچیں سے کیا ہوگا آپ کا بیٹا اتنا ہینڈسم ہے کہ ہر کوئی اسے نظر ہی لگاے گا . . . 

 میں تو کہتی ہوں ایک کام اور بھی کرو آپ . . . 


نائلہ :

 ( حیرانی سے دیکھ کر ) 

 وہ کیا . . . 


ماہرہ : 

اس کے گلے میں نمبوں مرچیں دونوں لٹکا دو تاکہ نظر نہ لگے . . . . 


نائلہ :

 ٹھہر تو ذرا میرے بیٹے کا مذاق اڑاتی ہے ابھی بتاتی ہوں تجھے . . . . 

اتنا کہہ کر ماہرہ کو پکڑنے جاتی ہے تو ماہرہ اُٹھ کر کچن میں بھاگ جاتی ہے . . . 


شیرو :

ارے اما تم بھی کیا باتیں کرتی ہو ایسا کچھ نہیں ہے آؤ بیٹھو میرے پاس . . . ، 

بتاؤ آج میری سالگرہ کے دن ہے تو کیا لاؤں آپ کے لیے بازار سے . . . . . 



نائلہ :

(شیرو کے بالوں میں ہاتھ گھما کر )

آج تو تیری سالگرہ کا دن ہے تو بول کیا چاہیے تجھے . . .  ،

 میرا پیٹ تو تجھے دیکھ کر بھر جاتا ہے . . . 


شیرو کھسک کر نائلہ کو گلے لگا لیتا ہے اور من میں سوچتا ہے سچ میں کتنا پیار ہے اما کے دِل میں . . . . 

 اگر میں کہیں چلا گیا تو کیسے رہے گی میرے بنا . . . . 

تبھی ماہرہ مرچیں لے کر آ جاتی ہے اور اس سے مرچیں لے کر شیرو کی نظر اترتی ہے  . . . . 

نائلہ نظر اتار کر مرچیں باہر لے کر چلی جاتی ہے . . . . 


ماہرہ : 

تو بتا کیا پلان ہے . . .  ، 

کرواے گا مجھے شاپنگ آج . . . . 


شیرو :

 اب تو جانا مشکل ہے اب اگر گئے تو بس میں آنے جانے میں رات ہو جائے گی پھر کسی دن کا پروگرام بناتے ہیں . . . . 


ماہرہ :

ہم م م بات تو سہی ہے اگر اپنی گاڑی ہوتی تو بات اور تھی بس میں آنا جانا بہت ٹائم خراب کرنے والا کام ہے . . . . 

تو ایک کام کیوں نہیں کرتا بائیک چلانا سیکھ لے میں تیرے ماموں کو بول کر تجھے بائیک دلوا دیتی ہوں . . . . 


شیرو :

 مامی جی اب اتنی سی بات کے لیے کیوں بائیک لینی بس ہے تو سہی شہر جانے کے لیے . . . 


ماہرہ :

ویسے اگر گاڑی چلانا سیکھ لے گا تو کیا چلا جائے گا تیرا کہیں کبھی مشکل پڑ جائے تو کام آ جاتا ہے . . . 


شیرو :

ہم م م بات  تو آپ کی بھی سہی ہے . . .  ،

میں سیکھ لوں گا کسی سے آپ فکر نہ کرو . . . 

مگر ابھی بائیک نہیں لینی میں نے ابھی اِس سال پڑھائی کا سال ہے انٹر  پاس کر کے لوں گا بائیک . . . . 


ماہرہ : 

پڑھائی تو ہوتی رہے گی میں ہوں نہ جب کبھی ضرورت ہو مجھ سے پوچھ لیا کر مگر اب جلدی سے بائیک سیکھ اور پھر بائیک لینی ہے دیٹس فائنل اور بحث نہیں . . . . 


شیرو :

( ہاتھ جوڑتے ہوئے ) 

جو آپ کا حکم مالکن . . . 

اور دونوں ہنسنے لگتے ہیں تبھی نائلہ آ جاتی ہے . . . . 


شیرو :

اما میں کل شہر جانا چاہتا ہوں راجو کے ساتھ


نائلہ : 

کیوں کیا ہوا کیا کام آ گیا وہاں پر . . . 



شیرو :

 ( ہڑبڑا کر )

وہ . .  وہ . .  وہ. . .  اما . . . وہ. . .  راجو کی خالہ کی بیٹی کی طبیعت تھوڑی خراب ہے اس کا پتہ کرنے جانا ہے. . . . 


نائلہ : 

بیٹا تو اس میں تمہارا کیا کام راجو کے ماں باپ چلے جائینگے . . . . 


شیرو کو کوئی جواب نہیں سوجھتا تو شیرو ماہرہ کی طرف التجا بھری نظروں سے دیکھتا ہے  . . . ، 

ماہرہ سمجھ جاتی ہے کہ بات کچھ اور ہے شیرو بتا نہیں پا رہا . . . . 


ماہرہ : 

ارے باجی جانے دو نہ ہوگی کوئی بات کہ راجو کے ماں باپ نہ جا پا رہے ہوں . .  ، 

دونوں دوست ہیں اور جوان ہیں ہو کر آ جائینگے . . .  ،

 ویسے بھی دنیا دیکھنے دو اسے اگر پلو سے باندھ کر رکھو گی  تو دنیا کو کیسے سمجھے گا. . . . . 


نائلہ  :

 رہنے دو تو زیادہ طرف داری مت کر . .  ،

 اور کیا دنیا دیکھے گا شہر میں کیسے کیسے لوگ رہتے ہیں یہ کتنا بھولا ہے کسی نے کچھ کر دیا تو . . .  ، 

دیکھا نہیں کیسے نظریں لگا دیتے ہیں گاؤں کے ہی لوگ اسے . . .  ، 

شہر والے تو کھا ہی جائینگے میرے چاند سے بچے کو . . . 


ماہرہ :

او ہو باجی آپ نہ شیرو کو بدھو ہی بنا دو گی اگر ایسے ہی رہا تو کوئی بھی اسے بےوقوف بنا کر لوٹ کر چلا جائے گا . . . .  ، 

میں کہتی ہوں ابھی سے اسے دنیا دیکھنے دو ‫18 سال کا تو ہو گیا ہے کیا ساری عمر ایسے ہی رکھو گی اسے . . . . 


نائلہ تھوڑا ناراض ہوتے ہوے آخر ہاں کر ہی دیتی ہے مگر ایک شرط کے ساتھ کے دوپہر تک واپس آنا ہوگا اور شیرو بھی حامی بھر دیتا ہے  . . . . 

اما سے اِجازَت ملنے کے بعد شیرو یہ بات راجو کو بتانے نکل پڑتا ہے . . . . 

پیچھے سے نائلہ ماہرہ سے کہتی ہے . . . . 


نائلہ :

 دیکھ چھوٹی تیرے کہنے پر میں نے اِجازَت تو دے دی ہے مگر میرا دِل نہیں مانتا . . . . 


ماہرہ :

ارے باجی بھروسہ رکھو ہمارا بیٹا کبھی کچھ غلط نہیں کرے گا اور نہ ہی اس کے ساتھ کچھ غلط ہوگا ہمارا پیار ہے نہ اس کی حفاظت کرنے کو . . . . 

 آپ اسے تھوڑا دنیا کو بھی دیکھنے کا موقع دو تاکہ وہ سب سمجھ سکے دنیا کو دیکھ کر . . . . 


اُدھر شیرو راجو کو ملنے جا ہی رہا تھا کہ . . . 

 راجو باہر ہی مل گیا . . . 


شیرو :

ارے تو باہر ہی رہتا ہے کیا ہمیشہ یا گھر والوں نے نکال دیا . . . 


راجو : 

ہاں ہاں تو . .  تو مجھے گھر سے ہی نکلوانا چاہتا ہے . . . 


شیرو : 

ابے چُپ ڈرامے نہ کر  . . ،

 اچھا سن میں بتانے آیا تھا کہ اما سے منظوری مل گئی ہے کل صبح شہر جانے کی . . . . 


راجو : 

( خوشی سے اچھال کر )

واو . . اب آئے گا مزہ اپنی تو نکل پڑی کل خوب مستی کریں گے . . . 


شیرو  :

یار اتنا مت اُچھل ایک شرط بھی ہے دوپہر تک واپس آنا ہے اس لئے جلدی نکلنا پڑے گا . . . 


راجو : 

وہ بعد میں دیکھیں گے تو روک میں ابھی آیا . . . 

اتنا کہہ کر راجو بھاگ جاتا ہے . . . 

راجو سے مل کر شیرو گھر آ جاتا ہے . .  ،

ہال میں کوئی نہیں تھا تو شیرو اپنے کمرے میں چلا جاتا ہے تھوڑی دیر میں ہی ماہرہ وہاں آ جاتی ہے . . . 


ماہرہ : 

کیا چل رہا ہے کدھر جا رہا ہے کل . . .  ،

ڈیٹ ویٹ ہے کیا تیری کسی کے ساتھ . .  ،

 بتا مجھے میں تجھے گائیڈ کروں گی . . . 


شیرو :

 ( شرما کر )

 کیا مامی آپ پھر سے ٹانگ کھینچنے لگی . . . ، 

آپ کو پتہ تو ہے لڑکی کیا میں تو کسی لڑکے سے بھی بات نہیں کرتا. . .  


ماہرہ :

ارے بدھو یہی تو عمر ہے دوست بنا اور گرل فرینڈ بھی بنا اور نہیں تو بڈھا ہو کر بنائے گا . . . 


شیرو :

 مجھے نہیں ضرورت کسی کی آپ ہیں تو سہی میرے پاس میں نے اور کسی کو کیوں دوست بنانا ہے . . . . 


ماہرہ : 

( مزے لیتے ہوئے )

 اچھا تو کیا گرل فرینڈ بھی مجھے ہی بنا لے گا بے شرم . . . 


شیرو : 

کیا مامی آپ بھی . . .  ، 

مجھے نہیں چاہیے کوئی گرل فرینڈ . . . 


ماہرہ :

 کیوں ! کیوں نہیں چاہیے زندگی بھر کیا اکیلا ہی رہنا ہے . . . . 


شیرو :

 میں کہاں اکیلا ہوں آپ سب ہیں تو میرے پاس . . . 


ماہرہ  : 

چل یہ چھوڑ اب بتا کہ کل کہاں جا رہا ہے اور کس کے ساتھ اور کیا کرنے. . .  


شیرو :

 اچھا تو آپ یہ پتہ لگانے آئی ہیں . .  ، 

ویسے میں کل راجو کے ساتھ شہر جا رہا ہوں اسے سنیما دیکھانا ہے  . . ،

 میری برتھ ڈے کی پارٹی دینی ہے اسے . . . . 


ماہرہ  :

ہم م م . .  تو جناب اکیلے اکیلے پارٹی دیتے پھرتے ہیں اور ہمیں پوچھتے بھی نہیں . . . 


شیرو :

ارے ایسی بات نہیں آپ کو بھی دوں گا نہ کل آتے وقت آپ کے لیے اور باقی سب کے لیے کچھ نہ کچھ لیتا آؤں گا . . . 

 آپ بس حکم کیجیے . . . 


شیرو : 

رہنے دے رہنے دے دوسروں کو فلم دیکھاتا ہے اور مجھے سموسہ کھلا کر سستے میں نپٹنا چاہتا ہے ایسے نہیں چلے گا . . . . 


شیرو :

 تو بتائیں پھر کیا چاہیے . . . 


ماہرہ  : 

مجھے بھی فلم دیکھنے جانا ہے مگر ابھی تو راجو کے ساتھ پھر کسی دن چلے جائیں گے . . . 


شیرو :

 ٹھیک ہے مامی جی جو حکم

اس کے بعد اور ادھر اُدھر کی باتیں کرنے کے بعد ماہرہ اپنے روم میں چلی جاتی ہے . . . 


وہیں دوسری طرف راجو شیرو  سے مل کر بھاگتا ہوا اسکول کے پاس جاتا ہے کسی سے ملنے اور کہتا ہے کل وہ میرے ساتھ صبح سات بجے کی بس میں چلے گا تم ٹائم سے سہی جگہ پہنچ جانا . . .  ، 

اور ہاں ! 

میرا کام بھی ہو جانا چاہیے تمہارا تو میں نے کر دیا اب اگر میرا کام نہ بنا تو بھول جاؤ سب . . . . 

 اتنا کہہ کر راجو وہاں سے نکل جاتا ہے اور وہ دوسرا شخص خوش ہو کر کل کا پلان بنانے لگتا ہے کہ . . . 

 ایسا موقع پھر نہیں ملے گا کل کسی طرح بھی کر کے اپنا کام کرنا ہوگا . . . . . 


صبح شیرو اٹھ کر اپنے روزمرہ کے معمول کے مطابق اکھاڑے میں جاتا ہے مگر آج وقت سے پہلے آ جاتا ہے کیونکہ آج راجو کے ساتھ شہر جانا تھا . . . . 

گھر آ کر جلدی سے تیار ہوتا ہے نائلہ کو بھی معلوم تھا جلدی جائے گا تو اس کے لیے ناشتہ پہلے ہی سے بنا دیتی ہے ناشتہ کر کے شیرو گھر سے نکلنے کو تیار ہوتا ہے کہ نائلہ اسے اپنے کمرے میں بلاتی ہے. . . . 


نائلہ :

شیرو یہ لے کچھ پیسے رکھ لے خالی ہاتھ جائے گا کیا شہر . . . . 

اتنا کہہ کر وہ شیرو کی جیب میں پیسے ڈال دیتی ہے . . . . 


شیرو :

اما اس کی کوئی ضرورت نہیں ہے میرے پاس تو پہلے ہی اتنے پیسے ہیں میں بھلا کیا کروں گا اتنے پیسوں کا . . . 


نائلہ : 

بس چُپ کر جو بول رہی ہوں وہ سن وہاں جا کر کہیں آوارہ گردی مت کرنا کسی انجان آدمی سے زیادہ بات نہیں کرنا نہ کسی سے کچھ لے کر كھانا اور ہاں اگر وقت ہو تو اپنی خالہ کے یہاں بھی چکر لگا آنا . . . . 


شیرو :

 ٹھیک ہے اما جو حکم مگر خالہ کے یہاں نہیں جا پاؤں گا اگر وہاں گیا تو رات ہو جائے گی آتے آتے . . . . 


نائلہ :

 اچھا اچھا رہنے دینا مگر ٹائم سے واپس آ جانا . . . 


شیرو  :

 ٹھیک ہے اما اب چلتا ہوں . . . 

اتنا کہہ کر شیرو کمرے سے نکلتا ہے تبھی چھوٹی مامی مل جاتی ہے . . . 


ماہرہ :

شرو بات سن . . .  ،

 یہ لے کچھ پیسے رکھ لے اور اچھے سے پارٹی دینا اپنے دوستوں کو کوئی کنجوسی نہیں . . . 

یہ کہہ کر وہ شیرو کی جیب میں پیسے ڈال دیتی ہے . . . 


شیرو :

ارے یہ کیا مامی پہلے ہی اما نے اتنے پیسے دے دیئے ہیں اور میرے پاس اپنے بھی تو ہیں . . . 


ماہرہ :

 بس بس پتہ ہے مجھے . . .  ، 

پیسہ جتنا ہو اچھا ہے . .  . اور ہاں ٹائم سے لوٹ آنا یہ نہ ہو باجی تیرے پیچھے شہر ہی نہ پہنچ جائے . . . . 


پھر شیرو گھر سے نکل کر راجو کی طرف جانے لگتا ہے تو راجو سامنے سے آتا ہوا نظر آتا ہے اور دونوں دوست بس اسٹاپ کی طرف نکل پڑتے ہیں . . . . 


بس اسٹاپ پر کوئی خاص ہجوم نہیں تھا اِس ٹائم میں . . . 

 بس میں نارمل ہی بھیڑ ہوتی تھی دونوں دوست بس پکڑ لیتے ہیں اور اپنی سیٹ پر بیٹھ جاتے ہیں . . . 

شیرو کی نظر مہوش پر پڑتی ہے جو آج خوب تیار ہو کر لال شلوار سوٹ میں اپنی سہیلی کے ساتھ بیٹھی تھی . . . 

 ایک پل تو شیرو کی نظر اس پر روک گئی آج وہ بہت خوبصورت لگ رہی تھی . . . 

شیرو جانتا تھا کہ مہوش اسے پسند کرتی ہے مگر شیرو کے دِل میں ایسا کچھ نہیں تھا . . .  ،

 اُدھر مہوش بھی شیرو کو دیکھ رہی تھی جب دونوں کی نظریں ملتی ہے تو دونوں مسکرا دیتے ہیں . . . . 


شیرو :

یار راجو یہ مہوش اتنی صبح کہاں جا رہی ہے تیار ہو کر . . . . 


راجو :

 دیکھ بھائی برا مت ماننا جو بھی بولنا ہو بعد میں بول لینا دراصل میں مہوش کی سہیلی شہناز کو پسند کرتا ہوں اور اس سے شادی کرنا چاہتا ہوں . . . .  ،

 بڑے ہاتھ پیر جوڑ کر میں نے مہوش کو منایا ہے کہ . . . . 

تو اپنی سالگرہ کی پارٹی دے رہا ہے اور تو نے مہوش کو بھی بلایا ہے اور شہناز کو ساتھ لانے کو کہا . . .  ، 

تو تو جانتا ہے اس کا باپ کمینہ اسے گھر سے کہیں باہر نکلنے نہیں دیتا تو کس طرح مہوش  کی مدد سے آج میں اپنے دِل کی بات کرنے والا ہوں شہناز سے  . . . ،

 اب اپنے یار کی خوشی کے لیے تو اتنا بھی نہیں کر سکتا . . . 


( دراصل کل راجو بھاگ کر مہوش کے پاس ہی گیا تھا اس نے مہوش کی مدد کا سودا کیا تھا شیرو کے ساتھ اس کی سیٹنگ کروانے میں بدلے میں مہوش راجو کی سیٹنگ شہناز  سے کرواے گی )


شیرو :

 چُپ کمینے بند کر اپنا ایومشنل ڈرامہ تو اپنے چکر میں مجھے کیوں پھنسا رہا ہے تجھے پتہ ہے نہ میں لڑکیوں سے دور رہتا ہوں اور تو میرا نام لے کر مہوش کو بلا لیا . . . ، 

کیا تیرے کو نہیں پتہ وہ کیسے مجھے دیکھتی ہے اب تو وہ سمجھے گی کہ میں نے اسے بلایا ہے . . . 

مطلب میں اسے پسند کرتا ہوں . . . 


راجو : 

دیکھ بھائی اگر وہ تجھے پسند کرتی ہے تو . . .  تو بھی اسے پسند کر لے نہ ویسے بھی اس سے خوبصورت لڑکی پورے گاؤں میں نہیں  . . ، 

کب تک اسی طرح رہے گا یہی تو دن ہے جوانی کے . . .  ، 

میں تو بولتا ہوں تو بھی اسے آج لپک لے وہ تو کب سے تیار بیٹھی ہے . . . . 

ایک تو ہے ایسے ہی نخرے دیکھاے جا رہا ہے . . . . 


شیرو  :

 بکواس بند کر تجھے پتہ ہے نہ میں ان سب باتوں میں نہیں پڑنے والا . . . 


راجو :

یار دیکھ لے میری زندگی کا سوال ہے میں شہناز سے شادی کرنا چاہتا ہوں اب اگر تو میری مدد نہیں کرے گا تو اور کون کرے گا. . . .  

ویسے بھی مہوش کون سا تجھے کھا جائے گی باتیں ہی تو کرنی ہے مجھے تھوڑا وقت مل جائے گا شہناز سے بات کرنے کا . . . . 


شیرو :

اچھا ٹھیک ہے مگر گاؤں میں اگر کسی کو پتہ چل گیا تو سوچا ہے کتنی بدنامی ہوگی میرے گھر والے مجھے گھر سے نکل دیں گے . . . . 


راجو :

ارے گاؤں میں کسی کو کچھ پتہ نہیں چلے گا وہ الگ جا رہی ہیں ہم الگ ہم سیدھا سنیما میں ہی ملیں گے . . . 


شیرو :

 چل ٹھیک ہے دوستی کے نام پر یہ بھی منظور ہے مگر اگر کوئی مسلہ ہوا تو اپنا سوچ لینا . . . 


راجو :

( ہنس کر )

 تیرے لیے جان حاضر ہے میرے یار . . . 


یوں ہی باتیں کرتے ہوئے ایک گھنٹے میں بس روکتی چلتی شہر پہنچ جاتی ہے پھر دونوں دوست اور دونوں سہیلیاں الگ الگ رکشے سے سنیما پہنچ جاتی ہیں . . . . 

شیرو ٹکٹ لینے کے لیے لائن میں لگتا ہے تو دیکھتا ہے مہوش بھی ٹکٹ کی لائن میں تھی . . . . 

شیرو راجو کو اشارہ کر کے مہوش کو ٹکٹ لینے سے روکنے کو کہتا ہے . . . 

پھر شیرو ٹکٹ لے کر راجو کے ساتھ مہوش  کی طرف جاتا ہے . . . . 


مہوش :

( مہوش آج گلاب کی طرح کھلی کھلی لگ رہی تھی لال سوٹ میں وہ آج پکا اِرادَہ کر کے آئی تھے کہ آج شیرو سے دِل کا حال بیان کر کے ہی رہے گی . . .  ،

شیرو کو گلاب کا پھول دیتے ہوئے )

سالگرہ مبارک ہو خدا کرے آپ ہمیشہ یونہی ہنستے کھیلتے رہیں آپ کو وہ ہر خوشی ملے جو آپ چاہتے ہیں . . . . 


شیرو :

( تھوڑا نروس ہو جاتا ہے کہ کیا کہے کیا کرے )

شکریہ مہوش اس کی کیا ضرورت تھی تم اتنا رسک لے کر کیوں آئی شہر اگر کسی کو پتہ چلا تو کتنی بدنامی ہوگی . . . . 


مہوش : 

تو کیا ہوا آپ کی سالگرہ تھی تو کیسے نہ آتی آپ کے لیے سب قبول ہے. . . . 


شیرو حیرانی سے مہوش کو دیکھنے لگتا ہے . .  ،

 تبھی راجو درمیان میں بولتا ہے . . . 


راجو :

چلو یار جلدی کرو نہیں تو فلم شروع ہو جائے گی . . . . 


پھر چاروں اندر ہال میں جاتے ہیں صبح کا شو تھا اس لئے زیادہ رش نہیں تھی چاروں کی سیٹ ساتھ میں ہی تھی پہلے شیرو بیٹھ جاتا ہے اس کے ساتھ مہوش بیٹھ جاتی ہے . . . .

پھر شہناز پھر راجو . . .  ،

شیرو راجو کی طرف دیکھتا ہے تو راجو آنکھوں سے التجا کرتا ہے اشارے سے . . .  ، 

شیرو بھی چُپ کر کے بیٹھ جاتا ہے  . . . 

مہوش کے دِل میں آج خوشیوں کی شہنائیاں بج رہی تھی جانے کب سے وہ شیرو  کے ساتھ وقت بِیتانا چاہتی تھی تاکہ وہ اپنا حال دِل بیان کر سکے پتہ نہیں کب سے وہ شیرو کو اپنا سب کچھ مان چکی تھی اور ایک شیرو تھا کہ اسے نظر انداز کرتا رہتا تھا . . . . 


تھوڑی دیر میں لائٹس بجھ جاتی ہیں اور فلم شروع ہو جاتی ہے یہ ایک رومینٹک محبّت کی کہانی تھی اور آپ تو جانتے ہیں کہ بولی ووڈ کی فلموں میں کس کرنا تو عام بات ہے ایسے ہی فلم میں جب کسسنگ سین آتا ہے ہیرو ہیروئن کے لبوں پر اپنے لب رکھتا ہے تو شیرو کے دِل میں ہلچل ہونے لگتی ہے آخر تھا تو وہ بھی گھبرو جوان . . . . . 

وہیں مہوش کے دِل میں بھی طوفان اٹھنے لگتا ہے اس کی آنکھوں میں لال دورے آنے لگتے ہیں اور وہ اچانک شیرو کا ہاتھ کس کر پکڑ لیتی ہے . . . 


شیرو مہوش کو دیکھتا ہے دونوں کی نگاہیں ملتی ہیں دونوں میں سے کوئی نہیں بولتا مگر دونوں کے ہی دِل مچل رہے تھے . . . . 

شیرو اپنا چہرہ سیدھا کر لیتا ہے اور خود کو کنٹرول کرنے لگتا ہے ایسے ہی تھوڑے بہت گرما گرم سین فلم میں آتے ہیں اور انٹرول ہو جاتا ہے . . . . 

شیرو سب کے کھانے کے لیے سنیکس لاتا ہے تھوڑی دیر میں فلم پھر اسٹارٹ ہو جاتی ہے . . . . 

تھوڑی دیر کے بعد فلم میں ایک بیڈروم سین آتا ہے جسے دیکھتے دیکھتے شیرو کا لنڈ اکڑنے لگتا ہے . . . . 

 اور مہوش کا بھی برا حال تھا وہ بھی ہوس  میں جلنے لگی تھی شیرو بس آنکھیں بند کر کے خود کو سنبھلتا ہے مہوش کا ہاتھ ابھی بھی شیرو کے ہاتھ پر تھا . . . . 


ایسے ہی وقت گزر جاتا ہے فلم  ختم ہو جاتی ہے چاروں باہر آتے ہیں شیرو شکر ادا کرتا ہے کہ فلم ختم ہوئی . . . . 


راجو :

 کیوں کیسی لگی فلم تجھے . . . . 


شیرو :

 ( غصے سے دیکھ کر ) 

بکواس . . . 


راجو :

مجھے تو بہت مزہ آیا اتنا بول کر وہ شہناز  کو دیکھتا ہے اور شہناز شرما جاتی ہے . . . 


شیرو سمجھ جاتا ہے کہ راجو نے کچھ تو کیا ہے مگر چُپ رہتا ہے وہیں مہوش چُپ تھی اور شیرو کو دیکھ رہی تھی . . . . . 


شیرو : 

اب چلیں گھر . . . . 


راجو :

یار پارٹی تو ابھی رہتی ہے نہ چل کچھ کھا پی کر آتے ہیں . . . 


شیرو غصے سے راجو کو دیکھتا ہے مگر راجو پھر التجا کرتا ہے اشارے سے . . . . 


شیرو :

 بتا پھر کہاں چلیں کیا كھانا ہے . . . . 


راجو :

مہوش شہناز تم بھی تو بتاؤ کیا کرنا ہے کہاں چلنا ہے . . . . 


مہوش  :

 شہر کے بارے میں ہمیں کیا معلوم آپ ہی دیکھ لو . . . . 

پھر چاروں ایک رکشہ کرتے ہیں اسے بتاتے ہیں کہ کسی اچھے سے ریسٹورانٹ میں چھوڑ دے . . . . 

 چاروں ریسٹورانٹ میں جا کر تھوڑا بہت کھا کر واپس چلنے کا اِرادَہ کرتے ہیں . . . . 


مہوش دِل میں سوچ رہی تھی کہ کیسے بات کرے اپنے دِل کی مگر شیرو تھا کہ اسے دیکھ ہی نہیں رہا تھا . . . . 

تبھی مہوش راجو اور شہناز کو اشارہ کرتی ہے تو شہناز باتھ روم جانے کا بول کر اٹھ جاتی ہے اور راجو بھی اٹھ جاتا ہے . . . 

 ان کے جاتے ہی مہوش اپنے پرس میں ہاتھ ڈال کر ایک خط نکال کر شیرو کو دیتی ہے . . . . 

اور کہتی ہے کہ ایک بار پڑھ لینا پلیز اتنا مجھ پر احسان کر دینا . . . . 


شیرو حیران سا اسے دیکھتا رہتا ہے . . . 

مگر مہوش کے معصوم چہرے کو دیکھتے ہوئے اس کی آنکھوں میں التجا کی آس دیکھ کر وہ خط پکڑ کر جیب میں رکھ لیتا ہے  . . . 


مہوش کو تھوڑی تسلّی ہوتی ہے کہ شیرو نے خط لیا مطلب اس کا چانس ہے کیا پتہ اس کا خط پڑھ کر شیرو کو اُس پر ترس آ ہی جائے . . . . 


اِس خط میں مہوش نے اپنے دِل کا سارا حال بیان کر دیا تھا کتنے ہفتوں سے لکھ لکھ کر کاغذ پھاڑ پھاڑ کر آخر ایک خط لکھا تھا . . . .   اتنے زیادہ جذبات اس نے لکھ دیئے تھے الفاظوں میں کہ کوئی پتھر بھی ہو تو پگھل جائے مگر شیرو پگھلے گا کہ نہیں یہ پتہ نہیں . . . . 


تھوڑی دیر میں شہناز اور راجو آ جاتے ہیں اور کھانے کے پیسے شیرو دیتا ہے پھر سب نکل پڑتے ہیں بس اسٹاپ کی طرف . . . . 

 یہاں سے بس اسٹاپ دور نہیں تھا اس لئے پیدل ہی نکل گئے . . . 


ابھی راستے میں جا ہی رہے تھے ایک گلی سے سے کہ اچانک ایک عورت کے چیخنے کی آواز آتی ہے . . . . 


عورت : 

بچاؤ کوئی میری مدد کرو آں بچاؤ بچاو . . . . 


شیرو آواز سن کر آواز کی سمت میں بھاگتا ہے گلی سنسان تھی اور آگے سے بند تھی اِس طرف کوئی گھر دکان کچھ بھی نہیں تھا شاید کسی ہوٹل کی بیک سائڈ تھی . . .  ،


شیرو تیز رفتاری سے بھاگتا ہوا جاتا ہے تو ایک اندھیرے کونے میں اسے تِین غنڈے دکھتے ہیں . . . 

جو ایک عورت کو پکڑے ہوئے تھے ان کے ہاتھوں میں چاقو تھے وہ کوئی لوٹیرے لگ رہے تھے جو عورت سے چاقو کی نوک پر زیورات  اتروا رہے تھے . . . . 


شیرو تیز رفتاری سے بھاگتے ہوے راستے میں پڑی ہوئی ایک اینٹ اٹھا کر مارتا ہے جو سیدھا ایک غنڈے کے سر میں لگتی ہے اور خون کی دھاڑ اس کے سر سے پھوٹ پڑتی ہے . . . 


دوسرا غنڈہ چاقو لے کر شیرو کو مارنے کو ہوتا ہے کہ . . . . 

شیرو اس کا بازو ہوا میں ہی پکڑ لیتا ہے اور بازو مروڑ کر اس غنڈے کا . . .  دوسرے ہاتھ کا استعمال کرتے ہوے ہوا میں اٹھا کر پٹخ دیتا ہے . . . . 

تبھی تیسرا غنڈہ تیز رفتاری سے چاقو لے کر حملہ کرتا ہے اور ایک وار اس کا شیرو کے بازو پر لگ جاتا ہے . . . . 

 مگر شیرو تو پہلوان تھا وہ اس کی پرواہ کئے بنا تیسرے غنڈے کو بھی پکڑ کر زور سے دیوار میں اس کا سر مار دیتا ہے اور وہ بھی ڈھیر ہو جاتا ہے . . . . 

تینوں کو نپٹا کر شیرو عورت کی طرف موڑتا  ہے وہ دیکھتا ہے کہ . . . 

 سامنے ایک حسن کی دیوی کھڑی ہے بالکل دودھ جیسا رنگ چمکتا چہرہ شربتی آنکھیں . . . . 

اس عورت کو دیکھ کر تو شیرو کو حوروں کا تذکرہ یاد آ گیا . . . 

سپنوں کی رانی کیا زبردست جسم تھا . . . . 

قمیض شلوار میں تو اور بھی حَسِین لگ رہی تھی بال سر پر باندھے ہوئے تھے عمر کا اندازہ لگانا مشکل شاید تیس کے آس پاس کی ہوگی . . . 

شیرو ٹک ٹکی باندھ کر اسے دیکھ رہا تھا . . . 


عورت :

 ( من میں اس کا چہرہ مجھے اپنا سا کیوں لگ رہا ہے آخر کون ہے یہ ایسے لگ رہا ہے یہ میرا اپنا ہے ) 

شکریہ بیٹے تم نے میری جان بچائی میں بہت احسان مند ہوں . . .  ،

 کیا نام ہے تمہارا ؟


شیرو :

( ہوش میں آتا ہوا )

جی جی وہ شیراز نام ہے میرا سب مجھے شیرو کہتے ہیں . . . . 

اور پلیز آپ شکریہ مت کہیں ایک طرف مجھے بیٹا بول رہی ہیں اور پھر شکریہ کہہ کر مجھ پر احسان کر رہی ہیں . . . . . 


عورت :

تم واقعی اخلاقی اور ایک اچھے گھر سے ہو یقیناً تمہاری ماں کوئی عظیم عورت ہوگی جس نے تمھارے جیسا بیٹا پیدا کیا . . . . 


شیرو :

ارے آپ ایسے ہی میری تعریف کرنے لگی میں نے تو بس اپنا فرض ادا کیا ہے . . . . 


عورت :

 نہیں شیرو آج کل کے زمانے میں کون کسی کی مدد کرتا ہے اور تم نے تو اپنی جان کی بازی لگا دی . . . 

 اگر تمہیں کچھ ہو جاتا تو . . . 

تبھی اس عورت کی نظر شیرو کی بازو پر لگے زخم پر پڑتی ہے وہ جلدی سے اپنے دوپٹے کا پلو پھاڑ کر شیرو کے بازو پر باندھ دیتی ہے . . . 


یہ سب ہوتے ہوئے راجو بھی وہاں پہنچ چکا تھا اور سب دیکھ رہا تھا اسے بھی شیرو کے زخم کو دیکھ کر ٹینشن ہو جاتی ہے . . . . 


راجو :

ارے یہ کیا اتنی چوٹ لگ گئی تجھے . . . 


شیرو  :

 کچھ نہیں یار بس خاروچ ہے ہلکی سی تو ٹینشن نہ لے . . . 


راجو : 

چل ڈاکٹر کے پاس چلتے ہیں . . . 


شیرو :

ارے ذرا سی تو چوٹ ہے اتنی تو لگتی ہی رہتی ہے . . . 


عورت :

تمہارا دوست سہی کہہ رہا ہے چلو ڈاکٹر کے پاس پٹی کروا لو . . . . 


شیرو : 

ارے آپ نے پٹی تو کردی ہے اب آپ کے پیار اور محبّت سے بڑھ کر کوئی دوا تھوڑی ہو سکتی ہے . . . 

ویسے بھی ہم لیٹ ہو رہے ہیں ہمیں گاؤں واپس جانا ہے اگر دیر ہو گئی تو گھر والے پریشان ہوں گے . . . 


عورت : 

ارے ایسے کیسے چلے جاؤ گے تم نے میری اتنی مدد کی ہے مجھے کچھ تو موقع دو خدمت کا . . . 


شیرو :

ارے نہیں میڈم پلیز ہمیں سچ مچ دیر ہو رہی ہے پھر کبھی ملاقات ہوئی تو ضرور آپ کے ہاتھ کی چائے پیوں گا . . . 


عورت : 

( ہنستے ہوئے ) 

ٹھیک ہے یاد رکھنا ویسے میرا نام میڈم نہیں عارفہ ہے . . . 


شیرو : 

( مسکرا کر ) 

ٹھیک ہے عارفہ جی اب چلتے ہیں اِجازَت دیجیئے . . . 


پھر شیرو اور راجو چل پڑتے ہیں گلی سے باہر نکلتے ہیں تو سامنے مہوش اور شہناز گھبرائی ہوئی سی کھڑی تھی . . . . 

جب سے شیرو بھاگ کر گیا تھا مہوش کا دِل ڈر کے مارے بیٹھا جا رہا تھا اوپر سے راجو دونوں کو پیچھے آنے سے منع کر کے گیا تھا . . . 


مہوش جب شیرو کو دیکھتی ہے اور اس کے بازو پر پٹی دیکھتی ہے جس میں خون لگا ہوا تھا . . . . 

وہ ہڑبڑا کر شیرو کے سینے سے چپک جاتی ہے اور رونے لگتی ہے  . . . ، 

شیرو کے دِل کو ایک میٹھا سا احساس ہوتا ہے مگر اگلے ہی لمحے وہ مہوش کو خود سے الگ کر کے چُپ کرواتا ہے . . . 


شیرو :

ارے مہوش تم کیوں بچوں کی طرح رو رہی ہو بس ذرا سی خاروچ ہے کچھ نہیں ہوا پلیز چُپ ہو جاؤ . . . 


مہوش : 

( روتے ہوئے آنسو پونچھتے ہوے)

کیا ضرورت تھی ایسی مصیبت میں پھنسنے کی اگر تمہیں کچھ ہو جاتا تو میرا کیا ہوتا . . . 


شیرو کے دِل میں یہ بات بہت اثر کرتی ہے کہ . . . . 

 ‘ میرا کیا ہوتا “ . . . 

ایک لمحے کو سوچ میں پڑ جاتا ہے کہ . . . 

مہوش کس حق سے اتنی بڑی  بات کہہ گئی جو سیدھا شیرو کے دِل پر اثر کر گئی . . . . 


پھر شیرو اسے چُپ کرواتا ہے اور بس اسٹاپ کی طرف چل پڑتے ہیں چاروں . . . 

بس اسٹاپ پر تھوڑی ہی دیر میں بس آ جاتی ہے بس کی سیٹ فل تھی اس لئے چاروں کھڑے ہو جاتے ہیں . . . . 

 سب سے آگے راجو پھر شہناز پھر مہوش اور پھر شیرو . . . . 

بس چل پڑتی ہے اگلے اسٹاپ پر اور لوگ چڑھ جاتے ہیں بس میں اور بھیڑ ہو جاتی ہے شیرو نہ چاہتے ہوئے بھی مہوش سے چپک جاتا ہے . . . . 

بس کا بار بار بریک مارنے سے شیرو بار بار مہوش سے ٹکرا رہا تھا جس سے شیرو کے نچلے حصے میں ہلچل شروع ہو گئی تھی . . . . 

مہوش کی گانڈ کے ساتھ ٹکرا کر شیرو کا لنڈ سر اٹھانے لگا شیرو کو شرمندگی ہونے لگتی ہے کہ . . . . . 

 یہ اس کے ساتھ کیا ہو رہا ہے مہوش کیا سوچے گی میرے بارے میں . . . 

وہیں مہوش کو بھی شیرو کا لنڈ اپنے چوتڑوں  پر محسوس ہونے لگتا ہے . . . 

ایک میٹھا سا احساس اسے ہوتا ہے اس کی کنواری پھدی میں ہلچل ہونے لگتی ہے اور مہوش خود پر کنٹرول کھونے لگتی ہے . . . . 


اب مہوش بھی اپنے چوتڑ جان بوجھ کر شیرو کے لنڈ پر دبانے لگتی ہے اور مزے لینے لگتی ہے یہ اس کی زندگی میں نیا احساس تھا جو اسے بڑا مزا دے رہا تھا . . . 

وہیں شیرو خود کو کنٹرول کرنے کی پوری کوشش کر رہا تھا اس کا چہرہ لال ٹماٹر بن گیا تھا اور پسینے سے بھیگ گیا تھا . . . 

شیرو پیچھے ہٹنے کی بہت کوشش کرتا ہے مگر بھیڑ کی وجہ سے پیچھے نہیں ہٹ پاتا . . . . 


گانڈ کے احساس نے شیرو کے لنڈ کی نیند خراب کر دی تھی اور اب وہ اس گانڈ پر ٹکریں مار رہا تھا بدلہ لینے کے لیے . . .

شیرو کا لنڈ پورے جوبن پر آ گیا تھا جو لوہے کی روڈ کی طرح مہوش کے اندر گھس جانا چاہتا تھا . . . 


مہوش لنڈ کی موٹائی اور لمبائی اپنے چوتڑوں  پر محسوس کر کے پوری طرح پانی پانی ہوگئی تھی . . . . 

اور اپنی گانڈ کو دبائے جا رہی تھی لنڈ پر اسے سمجھ نہیں آ رہا تھا وہ کیا کرے یہ اس کی زندگی کا پہلا احساس تھا اپنے چوتڑوں پر کسی مرد کے لنڈ کا . . . . . 


شیرو خود کو روک نہیں پا رہا تھا ابھی تک کی زندگی میں اسے یہ احساس کبھی نہیں ملا تھا . . . .  ، 

ہوتا بھی کیسے پہلوانی میں تو یہی سکھایا جاتا ہے عورتوں سے جتنا دور رہو اتنا اچھا ہے . . . 

مگر آج شیرو کا خود پر قابو نہیں تھا اب اسے بھی یہ احساس مزا دینے لگا اور تھوڑی دیر میں وہ بھی زور لگا کر لنڈ کو مہوش کی گانڈ میں گھسانے لگا . . . . 


مہوش زیادہ دیر خود کو روک نہیں پائی اور وہیں کھڑے کھڑے جھڑ گئی اب اس سے کھڑا نہیں ہوا جا رہا پسینے سے چہرہ بھیگ گیا تھا تبھی بس روکتی ہے اور دو سیٹیں خالی ہو جاتی ہیں . . . .

شیرو شہناز اور مہوش کو وہاں بیٹھا دیتا ہے اور اپنی شرٹ باہر نکال کر اپنے اکڑے ہوئے لینڈ کو چھپا دیتا ہے . . .  


ایسے ہی ایک گھنٹے کا سفر ختم ہو جاتا ہے اور چاروں گاؤں پہنچ جاتے ہیں. . .  


مہوش شیرو سے نظریں نہیں ملا پاتی اور چپ چاپ شہناز کے ساتھ نکل جاتی ہے . . . . 


شیرو بھی بس میں ہوئے حادثے سے شرمندہ تھا اس لئے جلدی جلدی وہ بھی نکل جاتا ہے راجو کے ساتھ. . .  


راستے میں شیرو راجو کو کہتا ہے جلدی چل آج تو ڈانٹ پڑے گی پانچ بج گئے ہے اما غصہ کرے گی . . . . . 

تب دونوں اپنے اپنے گھر پہنچ جاتے ہیں . . . . 


نائلہ گھر میں پریشان ادھر سے اُدھر گھوم رہی تھی اور سوچ رہی تھی کہ . . . 

اسے شیرو کو جانے ہی نہیں دینا چاہیے تھا اگر شیرو کو کچھ ہو گیا تو . . . 

وہ کئی بار ماہرہ سے بھی غصے میں کہہ چکی تھی سب تیری وجہ سے ہوا ہے ابھی تک نہیں آیا . . . . .  

اگر اسے کچھ ہو گیا تو میں دیکھ تیرا کیا حَل کرتی ہوں . . . . 

اتنے میں دروازہ کھلتا ہے . . . . . 


جاری ہے . . . .

Baca juga

Post a Comment

Design by - Blogger Templates | Distributed by Free Blogger Templates